اعترافات تکان دهنده دختر سرباز

اعترافات تکان دهنده دختر سرباز

 

http://www.dayna.ir/Images/News/Smal_Pic/22-10-1389/IMAGE634304360842462500.jpg

یک روزنامه فرانسوی در گفت و گو با «یهودا شابل»، از اعضای یک NGO صهیونیستی، جزئیات تکان دهنده ای از رفتار نظامیان رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین را بازگو کرده است.

به گزارش گروه بین الملل دی نا و به نقل از اومانیته، این فعال صهیونیست با اشاره به عکس هایی که توسط یک دختر سربازپیشین درکنار زندانیان فلسطینی در سایت فیس بوک منتشر شده و واکنش های بسیاری را برانگیخته، می گوید: «ما همه ازاین قبیل عکس ها زیاد داریم، اما بسیاری از مردم دنیا چیزی از آنچه در سرزمین های اشغالی می گذرد نمی دانند.»

وی ادامه می دهد: «مردم دنیا باید بدانند که وقتی یک فلسطینی در یک پست مرزی آنچه را که سربازان اسرائیلی می خواهند انجام ندهد، چشمانش را با باند می بندند وساعت ها نگهش می دارند و یا اگر یک فلسطینی به هنگام بازرسی کارت هویتش زیاد لبخند بزند، سربازان او را بیش از حد معطل می کنند و نگه می دارند تا او بفهمد رئیس کیست. کم کم این سربازان فراموش می کنند که فلسطینیان نیز انسان هایی هستند مانندخود آنها. در نتیجه فلسطینی تبدیل می شود به بازیچه ای که با آن همه کار می توان کرد و عکس های تحقیر آمیز از او گرفت. و این تنها بخشی از رفتار این رشته کوه های یخ می باشد.»

شابول در ادامه می گوید: «در زمان مسابقات جام جهانی فوتبال و به هنگام یکی از بازیها او و چند سرباز دیگر مسئول بازرسی یکی از اردوگاههای رام الهی بودند و چون می خواستند این مسابقه را تماشا کنند، با اعمال زور وارد خانه یک فلسطینی شدند و همه اعضای خانواده را در زیر زمین زندانی کردند و سپس برای دیدن مسابقه رفتند. او می افزاید هیچکدام احساس نکردند که این کار نادرست است چرا که ریختن به خانه فلسطینان امری طبیعی به شمار می آمد.»

وی خاطر نشان می کند: «اگر درکشوری دیگر ریختن به خانه ای باید با دستور قاضی انجام گیرد، در سرزمین های اشغالی هر سرباز می تواند شب وروز و به تعداددفعاتی که می خواهد وارد خانه فلسطینیان شود.»